Covid-19: Wij zijn er om je te helpen.

Onze helden van Goed Gevoel staan nog steeds voor je klaar! Via telewerk, zoals velen onder ons, zullen ze je helpen en vragen beantwoorden. Neem zeker een kijkje op de veelgestelde vragen voor een antwoord op al jouw vragen. Draag zorg voor jezelf en elkaar en vooral #blijfinuwkot.
#wijzijnervoorjou #samentegencoronaheart

Abonnement wijzigen of verlengen?

Wenst u uw abonnementsformule te wijzigen? Vul dan onderstaand contactformulier in en laat ons weten wat u graag wil wijzigen of bel ons op het nummer 02/454.29.51 (ma.-vr. 8 - 18 u. | za. 8 – 13 u.).

Als abonnee kunt u intekenen op één van onze lopende aanbiedingen onder volgende voorwaarden:

  • Uw huidig abonnement loopt nog maximum 6 maanden
  • U verlengt voor de duur van het promotieabonnement (12, 24 of 36 maanden)

Indien u aan deze voorwaarden voldoet, kunt u surfen naar onze abonnementspagina en intekenen op het gewenste aanbod. Wij zorgen ervoor dat het gekozen aanbod naadloos aansluit op uw huidig abonnement.

Weet u niet zeker of u aan deze voorwaarden voldoet? Vul onderstaand contactformulier in of bel ons op het nummer 02/454.29.51 (ma.-vr. 8 - 18 u. | za. 8 – 13 u.).

Abonnement wijzigen abonnementsformule formule wijziging bestaande abonnee promotie verlenging

Veelgestelde vragen

Uw abonneenummer is een 6- of 7-cijferige code en zal u terugvinden op de welkomstbrief of overschrijving die u ontvangen hebt na intekening of hernieuwing van het abonnement. Indien u betaalt via domiciliëring, zal u dit nummer ook terugvinden op uw rekeninguittreksel. We raden u alvast aan om dit nummer ergens te noteren zodat u dit gemakkelijk kunt opvragen. Het is nuttig bij elke verdere communicatie met onze klantendienst. 

U kunt als bestaande abonnee ook genieten van één van onze promoties, mits aan onderstaande voorwaarden wordt voldaan:

- Uw huidig abonnement loopt nog maximum 6 maanden

- U verlengt voor de duur van het promotieabonnement (12, 18, 24, .. maanden)

Voldoet u aan deze voorwaarden of wilt u weten of u aan deze voorwaarden voldoet? Bel ons op het nummer 02/454.29.51.

Indien uw huidig abonnement nog langer dan 6 maanden loopt, kunnen we uw nieuwe aanvraag helaas niet laten doorgaan. We raden u aan om ons minstens 1 maand voor het einde van uw abonnement te contacteren. Onze klantendienst kijkt op dat moment graag de mogelijkheden voor u na.

Alle lopende promoties vindt u hier.

Wanneer u als bestaande klant intekent op een nieuw abonnement krijgt u automatisch een nieuw abonneenummer. Dit zorgt er voor dat we u de correcte informatie (brieven en mails) kunnen bezorgen over de nieuwe formule. U blijft bij ons in het systeem uiteraard herkenbaar als bestaande en trouwe klant. 

U hebt recht om binnen de 14 dagen zonder opgave van redenen uw abonnement te herroepen. Deze termijn verstrijkt:

- in geval van een papieren abonnement 14 dagen nadat het eerste papieren magazine geleverd werd
- in geval van een digitaal abonnement: 14 dagen nadat de toegang tot het digitale magazine opgestart werd

Meer info over het herrroepingsrecht vindt u ook onder onze algemene voorwaarden.

We vinden het alvast erg jammer dat u overweegt om uw abonnement op te zeggen. Conform de algemene voorwaarden dient een stopzetting steeds telefonisch te gebeuren en dit minstens 2 weken (1 week bij een digitaal abonnement) voor de einddatum van het abonnement.  
U kunt ons bereiken op weekdagen van 8 uur tot 17 uur op het nummer 02/454.29.51 (optie stopzettingen).
Enkel na telefonisch contact kunnen wij het abonnement stopzetten.

Contactformulier Abonnement Wijzigen

Bestanden moeten kleiner zijn dan 2 MB.
Toegestane bestandstypen: gif jpg jpeg png pdf doc.
Bestanden moeten kleiner zijn dan 2 MB.
Toegestane bestandstypen: gif jpg jpeg png pdf doc.