Domiciliëring aanvragen of een wijziging in je rekeningnummer doorgeven?

Maak het jezelf gemakkelijk door te betalen via domiciliëring. Het geld gaat dan automatisch per 3 maanden van je rekening.

Het enige wat je moet doen is ons een ingevuld domiciliëringsmandaat bezorgen en wij regelen de rest. Je kan het ons bezorgen op volgende manieren:

  • Ingescand via onderstaand contactformulier
  • Per post naar Goed Gevoel terugstuurbon, Postbus 221, 1200 Sint-Lambrechts-Woluwe

Mijn betaling via domiciliëring is niet gelukt

Heb je gemerkt dat je betaling via domiciliëring om een bepaalde reden niet is gelukt? Dan zal je van ons een mail én brief ontvangen om de betaling manueel uit te voeren. Volg de instructies in de mail of mail en de domiciliëring wordt opnieuw opgestart.

Heb je zelf bij je bank je domiciliëring stopgezet voor je abonnement van Goed Gevoel of één van de andere dagbladen of magazines van DPG Media? Vul dan onderstaand contactformulier zo volledig mogelijk in of bel ons op het nummer 02/454.29.51 en kies in het keuzemenu voor optie 1.

betaling betalen betalingen domiciliëring terugkerende betaling Abonnement rekeningnummer

Veelgestelde vragen

Van zodra u intekent op een abonnement en u kiest op dat moment voor betaling via domiciliëring geeft u dan reeds uw rekeningnummer en uw akkoord door. Hierdoor kunnen wij ervoor zorgen dat er reeds een betaling kan aangevraagd worden en dat uw magazine al geleverd kan worden.

De brief die u ontvangen hebt, dient ter vervollediging van uw abonnement. Het terugsturen van dit document is daarom steeds vereist. Wij kunnen met dit document ook verifiëren of we het juiste rekeningnummer geregistreerd hebben. Ook al is de domiciliëring reeds in orde, dan nog hebben we dit document nodig. U mag er uiteraard van gerust zijn dat er slechts één domiciliëring zal geactiveerd worden.

Wanneer u intekent op een abonnement via domiciliëring geeft u reeds telefonisch of online uw akkoord. U geeft dan ook al uw rekeningnummer door. Om ervoor te zorgen dat u zo snel mogelijk uw magazine ontvangt, sturen wij de aanvraag voor de domiciliëring op moment van intekening reeds door naar uw bank. Hierdoor kunnen we snel een betaling aanvragen.
Dit is ook voordelig wanneer u gekozen hebt voor een abonnement met een cadeau: de betaling wordt zo snel mogelijk aangevraagd waardoor het cadeau ook zo snel mogelijk kan geleverd worden. Ongeveer een week na intekening ontvangt u dan alle nodige documenten. Het papier ter ondertekening mag u gewoon naar ons terugsturen: dit is ter vervollediging van uw abonnement. 

Het is niet mogelijk om de domiciliëring op een vaste datum van de maand af te houden. Wij hebben hier namelijk geen invloed op. We kunnen de exacte datum van afhouding om deze reden ook niet doorgeven. Dit is steeds afhankelijk van het aantal dagen in de maand, doorgegeven vakantieperiodes, feestdagen, ... .

Contactformulier Domiciliëring

Bestanden moeten kleiner zijn dan 2 MB.
Toegestane bestandstypen: gif jpg jpeg png pdf doc.
Bestanden moeten kleiner zijn dan 2 MB.
Toegestane bestandstypen: gif jpg jpeg png pdf doc.
CAPTCHA
Controleren of u een robot bent.