Wijzigt één van uw persoonsgegevens of beschikken we over incorrecte gegevens?

Breng ons via onderstaand contactformulier op de hoogte van een wijziging in:

  • Telefoonnummer
  • Gsmnummer
  • Andere (naam, geboortedatum, ...)

Vul het contactformulier zo volledig mogelijk in. Zo kunnen we een correcte opvolging garanderen.

 

 

wijziging wijzigen Telefoon Telefoonnummer gsm gsmnummer gsm-nummer

Veelgestelde vragen

We vinden het alvast erg jammer dat u overweegt om uw abonnement op te zeggen. Conform de algemene voorwaarden dient een stopzetting steeds telefonisch te gebeuren en dit minstens 2 weken (1 week bij een digitaal abonnement) voor de einddatum van het abonnement.  
U kunt ons bereiken op weekdagen van 8 uur tot 17 uur op het nummer 02/454.29.51 (optie stopzettingen).
Enkel na telefonisch contact kunnen wij het abonnement stopzetten.

Wilt u voortaan een postabonnement of een winkelabonnement? Bel ons dan op het nummer 02/454.29.51. Onze klantendienst is op weekdagen bereikbaar van 8 u. - 18 u. en op zaterdag van 8 u. - 13 u. 

Indien u uw rekeningnummer voor de domiciliëring wenst te veranderen, moet u dit inderdaad aan ons doorgeven. U mag het nieuwe rekeningnummer hier doorgeven. Nadien sturen we u nog een domiciliëringsformulier op dat u enkel nog ter bevestiging mag invullen en terug doorsturen.

 
1 Start 2 Complete
Bestanden moeten kleiner zijn dan 2 MB.
Toegestane bestandstypen: gif jpg jpeg png pdf doc.
Bestanden moeten kleiner zijn dan 2 MB.
Toegestane bestandstypen: gif jpg jpeg png pdf doc.