Hebt u opmerkingen over de levering van uw magazine?
De levertijden
Er zijn twee mogelijkheden:
- Postabonnement: u ontvangt Goed Gevoel elke derde woensdag van de maand samen met de normale briefwisseling.
- Winkelabonnement: het magazine zal geleverd worden op de verschijningsdag. Hebt u gekozen om het magazine zelf af te halen, kunt u de dag en het tijdstip zelf kiezen. Voorwaarde is uiteraard dat het nieuwe exemplaar reeds in de winkel ligt (elke derde woensdag van de maand).
Magazine niet ontvangen of andere opmerkingen?
Is uw magazine niet bezorgd? Heeft u een verkeerde magazines ontvangen? Onze excuses hiervoor. U kunt uw melding direct doorgeven via het meldingsformulier, zodat we de bezorging van uw magazine snel kunnen verbeteren.
U hebt daarnaast ook steeds toegang tot het digitale magazine. Meer info over digitaal lezen vindt u hier.
Veelgestelde vragen
Er zijn twee mogelijkheden:
- Postabonnement: u ontvangt Goed Gevoel elke derde woensdag van de maand samen met de normale briefwisseling. Hebt u uw magazine later ontvangen of niet ontvangen? Klik dan hier om de klacht door te geven.
- Winkelabonnement: indien uw magazine zal thuis geleverd worden door de rondeman, zal het magazine geleverd worden op de verschijningsdag. Hebt u gekozen om het magazine zelf af te halen, kunt u de dag en het tijdstip zelf kiezen. Voorwaarde is uiteraard dat het nieuwe exemplaar reeds in de winkel ligt (elke derde woensdag van de maand).
U kunt kiezen uit de volgende bezorgwijzen:
- Een postabonnement: de postbode levert het magazine bij u thuis elke derde woensdag van de maand.
- Een winkelabonnement: uw magazine wordt op de dag van verschijning geleverd door de rondeman of u gaat uw magazine op een gekozen dag en tijdstip afhalen in de krantenwinkel. Het nieuwe exemplaar moet uiteraard reeds verschenen zijn in dat geval (elke derde woensdag van de maand).
Indien u kiest voor een winkelabonnement, kunt u vervolgens kiezen uit twee opties:
- thuislevering door een vaste rondeman of krantenwinkel (indien mogelijk)
- het magazine zelf afhalen in een vaste krantenwinkel
Indien u kiest voor thuislevering, hoeft u zelf verder niets te doen. U kunt daarnaast even bij de rondeman informeren wanneer hij het magazine zal leveren. Opgelet: een rondeman is niet mogelijk op elk adres.
Indien u kiest voor afhaling, dan kunt u uw magazine zelf gaan afhalen in de krantenwinkel die u gekozen hebt. Opgelet: u moet kiezen voor één krantenwinkel. U kunt bijgevolg niet in elke krantenwinkel uw magazine gaan afhalen, maar enkel in de winkel die u opgegeven hebt bij inschrijving. De krantenwinkel wordt vervolgens door ons op de hoogte gebracht dat u het magazine daar zal komen afhalen.
Hoe werkt een winkelabonnement (keuze afhalen)?
1. Ga op de startdatum van uw abonnement naar uw gekozen dagbladhandelaar. Goed Gevoel verschijnt elke derde woensdag van de maand.
2. Haal uw magazine uit de rekken.
3. Ga even langs de kassa en zeg uw naam. De dagbladhandelaar heeft van ons doorgekregen dat u recht hebt op het magazine.
Wilt u voortaan een postabonnement of een winkelabonnement? Bel ons dan op het nummer 02/454.29.51. Bel ons tijdens de kantooruren maandag t/m vrijdag van 9u tot 18u.
Is uw magazine niet bezorgd? Onze excuses hiervoor. U kunt uw melding direct doorgeven via het meldingsformulier, zodat we de bezorging van uw magazine snel kunnen verbeteren.
Hebt u nog vragen?
Bezorgservice: 02 490 11 16
Beschikbaar maandag t/m vrijdag van 9u tot 18u.