Rekeningnummer wijzigen

Indien je betaalt via domiciliëring en je jouw rekeningnummer wenst te veranderen, vragen we je steeds om dit tijdig door te geven. Je kan jouw nieuw rekeningnummer doorgeven door het onderstaande contactformulier in te vullen, of door telefonisch contact op te nemen met onze Klantenservice.

Stuur uw domiciliëringsmandaat op:

  • Ingescand via onderstaand contactformulier
  • Per post naar Goed Gevoel terugstuurbon, Postbus 221, 1200 Sint-Lambrechts-Woluwe
  • Per fax naar 02/454.28.32
betaling betalingen betalen domiciliëring wijziging rekeningnummer nieuw rekenignummer Abonnement

Veelgestelde vragen

Indien jouw huidige betaalwijze momenteel via kredietkaart verloopt, kan dit zo behouden blijven. Een wijziging van jouw kredietkaartgegevens kan verwezenlijkt worden via een mail die wij jou 30 dagen voor de vervaldatum van de kredietkaart sturen. Zonder desbetreffende mail is het onmogelijk om de kredietkaartgegevens te wijzigen. Wil je jouw kredietkaartgegevens wijzigen, maar je hebt geen mail van ons ontvangen? Neem dan telefonisch contact op met onze dienst op het nummer 02/454.29.51.

U kunt kiezen uit onderstaande mogelijkheden:

  • betalen via overschrijving
  • betalen via domiciliëring
  • online betalen

Hebt u de overschrijving na twee weken nog niet ontvangen of bent u de overschrijving verloren? Aarzel dan zeker niet om ons te contacteren. U kunt een nieuwe overschrijving aanvragen door contact op te nemen met onze klantendienst. We sturen dan zo snel mogelijk een nieuwe overschrijving naar u op.

We kunnen u enkel een factuur bezorgen van de betaling als we van u geldige facturatiegegevens hebben. De factuur wordt telkens opgestuurd na ontvangst en verwerking van de betaling. Dit kan een drietal weken duren.

Wenst u voortaan een factuur te ontvangen van uw betaling? Klik hier om uw aanvraag door te sturen. Vergeet zeker niet de nodige facturatiegegevens door te geven. 

Hebt u gemerkt dat uw betaling via domiciliëring om een bepaalde reden niet is gelukt? Dan zal u van ons een mail én brief ontvangen om de betaling manueel uit te voeren. Nadien zal uw abonnement en de domiciliëring opnieuw opstarten. 

Het is niet mogelijk om de domiciliëring op een vaste datum van de maand af te houden. Wij hebben hier namelijk geen invloed op. We kunnen de exacte datum van afhouding om deze reden ook niet doorgeven. Dit is steeds afhankelijk van het aantal dagen in de maand, doorgegeven vakantieperiodes, feestdagen, ... .

Indien je jouw rekeningnummer voor de domiciliëring wenst te veranderen, dien je dit inderdaad aan ons door te geven. Dit kan door hier het contactformulier in te vullen, of door telefonisch contact met ons op te nemen. Wij zorgen vervolgens dat het bedrag van het nieuwe rekeningnnummer wordt afgeschreven.

Een aantal weken voor uw abonnement vervalt, zal u van ons een betalingsuitnodiging ontvangen met daarbij gevoegd een overschrijvingsformulier. Maak gebruik van dit overschrijvingsformulier om de betaling te verrichten. Op deze manier zal uw abonnement zonder onderbreking verder gezet worden. 

U hebt een abonnement met factuur dat u wenst te verlengen? Maak gebruik van het overschrijvingsformulier om het abonnement te betalen, de factuur wordt na uw betaling verstuurd.

Een hernieuwingsbrief wordt een maand voor de vervaldatum van uw abonnement opgestuurd. Nadien zal er ook nog een herinnering verstuurd worden.

Is uw online betaling mislukt of geweigerd, dan zal u van ons uit eerst een mailtje ontvangen met de melding dat de betaling niet gelukt is. U kunt op dat moment een tweede poging uitvoeren of de betaling manueel uitvoeren aan de hand van de betaalgegevens in de mail.

Contactformulier Domiciliëring

Bestanden moeten kleiner zijn dan 2 MB.
Toegestane bestandstypen: gif jpg jpeg png pdf doc.
Bestanden moeten kleiner zijn dan 2 MB.
Toegestane bestandstypen: gif jpg jpeg png pdf doc.
CAPTCHA
Controleren of u een robot bent.